........................................................................................Daisypath Anniversary tickers.....................................................................................

Isnin, Disember 19

99 : salah siapa??

saya salahkan awk, awk salahkan saya...
awk salahkan die, die salahkan awk...
die salahkan saya, saya salahkan die balik...
err... sape yg salah sebenarnyer???

knp kite perlu turunkan kesalahan kt org sedangkan diri kita yg wat kesalahan tu dari mula??
mgkn ini balasan saya sbb x dengar cakap org yg sayangkan saya dan 
ini juga mgkn balasan untuk saya sbb saya pernah x amik peduli dan tinggalkan orang yg sayang saya... 
saya minta maaf...
awk, awk, awk,
saya betol2 minta maaf kalau saya ada wat salah dan keperitan dr kesalahan tu saya turunkan pada awk pula...
saya, saya harap awk semua x dendam saya bila saya kembali berubah ke saya yg dahulu tp...
saya nk jadi diri sendri dan cube utk jadi yg lagi baik...
serius kn x tenteram bila jadi hikpokrit... awk x rase bersalah ker??
terutama kepada sang pencipta kita... -.-
byk lagi tanggungjawab yg x tertunai oleh kite...
saya xkn salahkan sesiape lagi kerana saya tau setiap yg berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya...
kite hanya perlu teruskan kehidupan dengan perbaiki diri supaya menjadi lebih baik...
insyaallah tuhan akan permudahkan segala apa kebaikan yg kite ingin jalankan,
terima kasih awk sbb pernah hadir dalam hidup saya walaupun sekejap
sbb dengan kehadiran awk tu la akan mematangkan saya dalam membuat sebarang keputusan yg drastik utk masa yg akan datang...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan