........................................................................................Daisypath Anniversary tickers.....................................................................................

Selasa, Mac 8

17

alhamdulillah, finally the ETR presentation was DONE!!
but.. i really not satisfied with my own presentation... not as a individual but ALL.. its like a RUBBISH!
ohh... it was not like i want it to be done before... duhh... semua HANCUR berkecai!
saya sudah banyak bersabar dengan anda.. saya dah tak tahan... setiap org ada tahap kesabaran die jugak!!
knp laa awak buat kami semua macam ni?? DURING the presentation plak tu??
i really tired with u... hurmm... sabo jer laa aku...dh xleh nk buat apa2 pun sebab?? semua dah berlaku...
saya mmg sgt bengang dengan sikap awak yg suke amik mudah dan bagi kami beban...
ITS A GROUP PRESENTATION LAA... NOT INDIVIDUAL...tolong la faham~...
okay, i really not in a good mood...so sorry to all...stress tahap max kalau ingat blk...
PERBENTANGAN KUMPULAN YANG PALING TERUK SAYA ALAMI ...kenangan...

BUT~
tQ kt ira bcoz try to make me happy... haha... ko mmg tau2 jer kn...
tp aku terlebih penat pulak semalam... bkn sbb aper..
blk umah kne tggu depan umah almost 2hours!! ni arly jaha pye pasal plak...
tdo mati tak ingat dunia!.. tp, sya tak slhkn arly sbb awk pun tdo lmbt smlm... its okay!
okay tggu sampai dekat kul 6?? manala housemateku yg lain ni?
sampai hujan benti complete ngn petir, guruh semua ada... aku duk sorg2 kt luar umah..
nasib td kuar ngn ira ada beli novel... dapatla bace novel tu... tp...
pyela bosan..sampai org umah atas pun dah blk kelas....(-.-")

akhirnyer... aku amik keputusan utk g THE MALL lepas hujan semua dh benti... alone!
hurmmm atleast boleh hilangkan rasa marah ni sikit...
pegi kaco adik2 aku keje... huhuhu...
and... i get my slack....akhirnyer!!
dpt jugak saya seluar... so.. tak menyesal jugak la g the mall...
lepak the mall sorg2 sampai kul 8...
ohh... mata dah tak larat dan badan saya terlalu penat semalaman...
lebih 24 jam saya tak tdo...hoho...balik umah terus mandi... sempat jugak online...(-.-")
batri fon mmg dh takleh nk diselamatkan.... MATI terus~
kalau cas pun mmg esok pagi baru leh bukak!..

dan.... akhirnyerrr... saya terlelap di depan lappy~


pengajaran hari ni :
tolongla jgn jd pelupa sgt wahai cik ecah.... tak tau letak kunci kt mana.... kan dh kne padah sendiri...
tdo 12 jam pun tak cukup ag bg anda...



p/s : i'll not in a good mood sampai perasaan marah ni reda..... sorryy~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan