........................................................................................Daisypath Anniversary tickers.....................................................................................

Sabtu, Disember 1

250 : I want a box of aiscream now !


arghhh stress !
cik ecah mmg akan stress bila kerja berkumpulan lagi2 bila ahli semua tak bekerjasama...
ok... saya mmg suke buat kerja last minit sampai x tido2.. haish...
huu maaf doktor sbb langgar ag peraturan suruh dapatkan rehat yang cukup..
grr.. bukan sengaja... but i really need to finish my assignment as soon as possible...
awak... nnti jgn wat cmni lagi ea...
saya dah tak sanggup la... sebab tu la dari mula dapat assignment tu saya dah taye awak mula2 dah ape nak wat tp awak yang lengah2kan...
saya tau awak pandai... and i'm not a genius as u...
i need time to finish it too...
so tolong jangan salahkan saya sbb tak bg report tu tyme korg nak... agpun due date bukan hr ni pun kan... esok.. and still have time to finish it..
grr okay.. salah sendiri sbnrnyer -.-
baru bg kerja mggu lepas... dan mnx secepat tu.. mmg saya xde keje lain...
dan saya tau awk tu ade keje lain juga... so we need to be pro n conts...
punyela stress dan keadaan kat sni ag menambahkan stress... huu
dah la kepenatan disebabkan keadaan diri yang tak cukup rehat...
ditambah pula assignment yg berdouble plak kne wat... ni la padahnyer... -.-
cik ecah.. u need to handle ur time management very well...
very2 well... u must!!
satu siap.. 10 assignment menambah.. grr... malam ni kne siapkan juga 3/8 assignment yg tggl ni...
ya allah... byknyer...
ohh lupe.. you are not a diploma student anymore aisya... you are now degree student!
remember that! tp tp tp... tak rase kejam ker sampai 15 assignment n project kne siapkan dalam mase serentak! aiyoo...
knp kat sni xde pun aktiviti lain selain study study study..
sgt cemburu dengan kawan2 dr kampus lain... sbb.. dorg ade trip, annual dinner la.. ape semua dgn harapan boleh la release tensi tp kt sni??
cari ketenangan dan hiburan dengan sendirinya....
orang cakap.. enjoy jer ape yang ade sekarang ni... huu
macam xde pape aktiviti lain kecuali la utk sesuatu projek tu... mcm paper OPM or HRM..
tp tp tp.. nak handle project tu pun mmg sgt mudah pulak kan...
okay... saya nak tukar kampus! sangat!
huwaaa...!!!
klu kt KL skrg ni sah dah berbekas2 aiskrem vanila walls tu cik ecah habiskan!!
knp kt sni susah nk dpt? kt 7e pun xde.. so sad.. -.-
ni juga laa padahnya bila wat keje lembab sangat dan saje lengahkan.. aiyaa... lepas ni jgn buat lagi aisya!
kan hari2 kne jadi kelawar.. huu

**mcm mane nk dapat ANC ni?? aisya aisya... +.+

1 ulasan: