........................................................................................Daisypath Anniversary tickers.....................................................................................

Sabtu, Julai 7

212 : berita terkini... ^^_

assalamualaikum semua...
selamat pagi!wah!.. semangat pagi2 ni cik ecah nk update blog! grr..
(smlm cik ecah mimpi ada org suruh update blog ni)
grr xdelah.. rindu nak menaip pepagi ni...haha aptb -.-
stalker2 sekalian sihat?? wuu... blog sihat???
hee mereng la pulak pagi2 ni.. kalaula blog ni leh bersuara mesti die cakap.. aku x sihat! dah nak bersawang dah aku ni baru ko update kn.. haha
maaflah blog.. saya x cari populariti tp saya cari kualiti.. haha x kesah la org nk bace ker tak blog cik ecah ni... yang penting saya rasa saya nak kongsikan sesuatu kpd kawan2 saya.. ^^. ok?!
huu.. so sorry my dear stalker sekalian alam... masa sangatlah mencemburui saya skrg ni...
ada masa nk update tp kepenatan disebabkan hal2 tertentu dan ada saja halangan..
bila rasa taknak update pulak...masa tu la macam2 yang ada dalam fikiran ni yg nak dikongsikan... last2nya.. tu la yg jadi kat blog ni..dibuka tp.. hanya sekadar blogwalking ke blog kawan2 dan ditutup semula...
okay.. setakat ni berita terbaru cik ecah adalah...
alhamdulillah sebulan kerja kt syarikat baru ni.. cik ecah dapat timba byk pembelajaran baru.. grr.. betol org ckp pembelajaran bukan setakat didalam kelas... insyaallah ia akan jadi satu kenangan dan pengalaman yg takkan dilupakan...
sikit2 cik ecah cuba adapt persekitaran di tempat kerja sekarang ni... yela.. dulu kalau g mane2.. kerja ker kelas ke ape semua naik kenderaan awam..(rindu weyh nak naik KTM>PUTRA>LRT>MONORAIL dan BAS terutama BAS 11 a.k.a jalan kaki!!) sekarang?? saya kne drive sendiri... + posisi kerja yg agak berat juga sbnrnya... akaun dan kewangan.. sangat memerlukan penelitian dan kepekaan yg sgt tggi... silap satu!.. hbs nayer semua...
kalau dulu cik ecah just masukkan maklumat dlm sistem tp skrg saya yg kne cek pula maklumat yg dimasukkan tu betol atau tak dan perlu ada buktinya.. waa.. buat pulak secara manual.. mmg terbaik la.. tu yg sampai juling mata... sistem yg digunakan pun lain dan cik ecah kne blaja la pasal ni... yela.. dulu tau UBS, MYOB dan EXCEL jer... grr... skrg? tambah ag.. ACCPAC la... SYSPRO la... huu
tp.. alhamdulillah... setakat sebulan cik ecah ulang alik ke tempat kerja... kesihatan diri masih mengizinkan...
cuma... akhir2 ni rasa macam x sedap badan.. mgkn sbb cuace.. dan suhu.. grr.. 'knp akhir2 ni suhu kt tmpt kerja tu sejuk sgt!' -.- saya rasa macam nk kne virus demam, batuk dan selsema dah..huu imunisasi badan.. silalah kuat ya! + skrg saya dh kurg exercise.. huu
(hbsla cik ecah bila ada ujian kesihatan kt IJN nnti)
tp.. so sad sbb waktu hangout bersama kawan2 dan insan tersayang hanya terbatas pada hujung mggu.. mmg x sempat la.. serius saya dah rindu dengan orang2 yg saya sayang... how are u guys?? bila la dpt hangout sama2 ag.. kalau dulu balik keje jer leh terus hangout (nk keje kt KL blk la ^^.) atleast makan sama @ window shopping.. hee tp tu la.. sampai x ingat pulak kesihatan diri kn.. mgkn sbb tu juga bonda tercinta lagi x kasi kalau kerja jauh2.. huu
ape lagi mau bgtau erk? hurmm.. rasanya tu jer stkt ni.. saja nk update pagi2 ni kn.. sbb dh lama x update pagi2... hee..bye!



p/s : salam nifsu sya'ban semua.. semoga kita memperbaiki apa yg terkurang dlm diri utk jadi yg lebih baik.. waa.. dh nk ramadhan...!!
-family gathering- like!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan