........................................................................................Daisypath Anniversary tickers.....................................................................................

Sabtu, Mac 3

151 : Erti hari ini...

assalamualaikum...
hye stalker... cik ecah just nk update blog kali ni sbb nk tukar lagu (^.^)
hurmm... cik ecah rasa lagu ni beri maksud yg tersendiri...
huhuhu.. cik ecah akan stop blogging sementara sbb nk tumpukan pada paper 27/3 ni...
misi A dalam pelaksaan so... cik ecah kne kentalkan hati juga utk capaikan misi tu...
harap sangat misi ni tercapai... doakan saya yer?
okay.. sini cik ecah sertakan lirik lagu ni ea..


**Lirik Lagu Aizat - Erti Hari Ini**

Menatap Pagi Yang Sepi
Suara Merdu, Penuh Syahdu
Penuh syahdu silih berganti
Tangisan si kecil merayu
Di pagi penuh cahaya

Di dalam duniaku
segala masalah mampu
dilerai dengan menyanyi
pintaku, hasratku, cintaku,
di pagi penuh bahagia

Aku masih percaya
walau sekadar bermimpi
bahawa ada yang akan
merealisasikan mimpiku
untuk dunia yang lebih baik
dari dunia kecilku

Maafkan aku
tertewas terjatuh melaksanakan
tanggungjawabku
oh Tuhan samoaikan impian
semua yang kau cinta

Aku tetap percaya
walau sekadar bermimpi
bahawa ada yang akan
merealisasikan mimpiku
untuk dunia yang lebih baik
dari dunia kecilku

Aku masih keliru
Dan tidak memahami
adakah ini semua lebih
berharga dari nyawa
seorang insan bermakna
yang ingin merasa nikmatnya

Aku tetap percaya
walau sekadar bermimpi
bahawa ada yang akan
merealisasikan mimpiku
Aku tetap percaya


** kawan2... i MISS u...**

2 ulasan:

  1. salam.. hanna tak pernah dengar lagu tu lagi.. mesti best kan.. weee

    eh.. kat sini ada join this site tak?

    BalasPadam
  2. cik ecah dh wat sbg blog ni pye lagu...
    hanna x join lagi... thanx hanna sbb sudi singgah...(^.^)

    BalasPadam